Monday, January 24, 2011

Rambut Gugur


salam doctor,

saya ingin bertanya adakah klinik doc menyediakan rawatan untuk masalah keguguran rambut bg wanita?

saya ingin mendapatkn maklumat berkenaan rawatan alternatif kerana sudah bermcm2 produk yg saya gunakan utk merawat "keganjilan" penyakit saya ini..kerana tiada dalam keluarga yg botak..saya tidak percaya kepada rawatan kosmetik tp masih belum putus asa untuk mendapatkan rawatan lain berkenaan masalah saya..

berapakah kos yg doc kenakan setiap kali rawatan n masih adakah harapan untuk saya pulihkan rambut saya kerana sudah kira2 6 tahun masalah ini (dgn monitoring n mencuba pelbagai produk)

terima kasih

Kita boleh ikhtiar dengan menggunakan ubat-ubat homeopathy dan buat akupunktur.
Jika rawatan ini serasi anda boleh ;lihat kemajuan dari 6 hingga 10 bulan. Ada orang yang berjaya dirawat dan ada juga yang gagal disembuhkan.

Selamat mencuba dan jangan biarkan randa jadi botak

Terdapat 60 remedi untuk atau Ubat-ubat homeopathy untuk rambut gugur dan botak

No comments: