Monday, August 22, 2011

Kes Masuk 'Simbilu' atau Kaca, Lekat Tulang



Foto: Dr Nik Omar with his Harley Davidson


Tahukah anda bahawa ubat homeopati ' silicea6x atau 30c ' adalah salah satu remedi yang terbaik untuk merawat kes-kes 'letak tulang', masuk sembilu, masuk kaca-kaca halus dalam kulit.

Kemalangan yang kelihatannya kecil tetapi amat menyakitkan ini boleh dirawat dengan menggunakan ubat-ubat homeopati seperti diatas.

Contoh kes 1 - Lekat Tulang Ikan Cerita dari Pakistan.

Seorang sahabat saya makan nasi dengan gelogoh dan letak tulang ikan pada halkum. Bebagai ikhtiar dilakukan namun semuanya sia-sia. Saya teringat 'silcea' adalah salah satu remedi utama untuk mengeluarkan benda-benda asing dari badan. Maka saya memberi 'silicea' dua dos dalam tempuh 3 jam.
Besok paginya tulang ikan keluar dan terlekat dibibir pesakit ini.

Contoh 2: - Peluru Bedil - Semuran - Cerita Dari Pakistan.

Seorang pesakit datang ke kelinik Profesor saya di Pakistan dengan keadaan luka-luka kecil ditembusi splinters atau biji-biji halus dari tembakan bedil atau senapang patah. Profesorr ini memberi 'silicea' setiap 2 jam sekali besoknya dua tiga biji 'semuran' peluru-peluru harus ini keluar ikut kulit.

Contoh 3: Lapuran Dari Seorang Pesakit di Malaysia

Salm . TQ, I just got silicea 6x from your Damansara Utama clinic. Actually, last week I was coincidently washed up the vacuum bay witout wearing handglove. I was so unlucky becoz there were fibre glass/ dust glass inside it. So the whole fingers and hads are stipulated with dusty glass. I can feel its stuck on my skin. I went to regular clinic but not much helped.
I login internet and found the solution, " Take Silicea 6x" every hour, it will come out as it went in, " it is stated endorsed by homeopathy . Therefore I called you and get the siciles.
I wish this silicea will help me sort out this matter. TQ
Azhar Hj Ismail ( brother of Adnan )

No comments: