Wednesday, April 29, 2009

Cepat Keluar Air Mani [ Pancutan Pra Masa ]




Premature Ejeculation can be treated with homeopathic medication.
It will take about 3 - 6 months to complete the case.


Premature Ejectulation
Prematur Ejekulasi

Pancutan pra masa merupakan keadaan dimana seseorang lelaki yang melakukan hubungan kelamin [ sexual intercourse ] dengan pasangannya, secara spontan terkeluar airmaninya dengan cepat tidak sampai 10 strok atau kurang dari satu minit. Keadaan ini menyebabkan kedua-dua pasangan suami isteri tidak merasa kepuasan nikmat persetubuhan dab mengewakan 'isteri' nya.

Masalah Ejekulasi Pramasa ini terbahagi kepada 3 bahagian.

No.1 : Ejekulasi terpancut sebaik saja ingin memasukkan zakar ke vagina

No.2: Ejekulasi terlampau cepat, sebaik sahaja zakar memasuki faraj [ vagina]. Hal ini mungkin kurang dari 1 minit.

No.3: Ejeklusai terpancut sebaik melalukan beberapa strok ' keluar masuk' zakar mungkin kurang dari 2 minit.

Perkara ini amatlah malang bagi seorang lelaki sejati

Beberapa sebab kenapa berlakunya 'Prematur Ejekulasi '

No.1 : Kerana Saikologi / Kejiwaan

Umpamanya kerana keletihan, penat, malas buat hubungan kelamin [ terpaksa] gelisah, cemas, rasa takut gagal dalam hubungan kelamin, masalah keewangan, berbalahan antara suami isteri, dll.

No. 2: Kerana Organik , mungkin kerana zakar sangat sensitif, kesan dari onani atau mastubasi terlampau kuat, sehingga hanya bila tersentuh saja zakar kemana-mana bahagian kemaluan atau paha isteri, airmani sudah pancut.
Mungkin juga kerana penyakit kronik yang dihidapi seperti kencing manis, darah tinggi, jantung atau mungkin juga kesan ubat-ubatan.

No: Engin dalam badan anda mempunyai hanya sekadar 600 c.c. tetapi nafsu anda terlampau kuat sehingga mencecah 2000 c.c. Nafsu yang kuat menyebabkan keghairahan untuk melakukan seks secepat mungkin. Takut-takut nanti zakar tidak mahu tegang. Bila ini berlaku, hubungan seks harus disegerakan, makan berlakulah ' permature Ejekulasi'

Awas !! Prematur Ejekulasi bukam lah mati pucuk, anda harus perlu 'membetulkan' aligment yang serong, dengan hanya memakan ubat homeopati dan buat akupunktur tidak lebih dari 4 terapi, keadaan ini akan dapat dipulihkan dengan segera. Kecuali penyakit ini sudah dialami terlampau lama, mungkin rawatanya turut lama - Wallahualam.

No comments: