Friday, April 24, 2009

Pesakit Dari Turkey Datang Untuk Berubat Dengan Dr Nik Omar

Kuala Lumpur 23 April 2009

Dua orang pesakit dari Turkey datang khas ke Malaysia semata-mata ingin mendapat rawatan perubatan alternatif homeopathy dan akupunktur dengan Dr Nik Omar. Mereka dapat tahu dari rakan-rakan mereka yang pulang ke Turkey dengan membawa message bahawa " Terdapat Seorang Doktor Homeopathy & Akupunktur" yang handal dapat merawat berbagai penyakit dengan cara homeopathy dan akupunktur di Kelantan, iaitu Prof Dr Nik Omar.

Mereka ini 1. Ayse Imamoglu berusia 42 tahun dan satu lagi Emine Imamoglu 60 tahun. Kedua mereka ini mengalami masalah hampir sama iaitu sakit sendi tulang, sakit belakang dan sakit kepala yang serius sejak 5 tahun yang lepas. Doktor di Turkey tidak tahu kenapa dan mereka mendesak supaya dilakukan pembedahan.
Namun mereka takut untuk melakukan pembedahan.
Jawapan mereka bedua nekad untuk datang ke Malaysia untuk mendapatkan rawatan homeopati dan akupunktur dengan Dr Nik Omar.

Mereka berdua ini terbang ke Kelantan dan mendapat rawatan pertama di Gelang Mas, Pasir Mas pada 15 hb April 2009 dan pada 24 April mereka berdua ini terbang semula ke Kuala Lumpur untuk berjumpa dengan Prof Nik kerana sememang jadual Dr Nik setipa Sabtu, Ahad dan Isnin akan berada di Kuala Lumpur. Lain-lain hari di Kelantan.

Setelah mendapat rawatan pertama iaitu memberi ubat-ubat homeopati sesuai, kesakitan kedua mereka ini 50 % pulih dan bertambah baik. Pada hari ini 24 hb April , saya mengulangi rawatan yang serupa iaitu memberi ubat homeopati untuk dimakan dan memberi rawatan akupunktur dari luar.
Saya cukup-cukup mengharap agar kedua-dua pesakit yang datang khas ke Malaysia untuk berubat dengan Dr Nik Omar, akan sembuh sepenuhnya melalui rawatan integrasi yang diperkenalkan oleh Dr Nik Omar di malaysia sejak tahun 1990 lagi.

Siapa kata Doktor di Malaysia, tidak berkebolehan ?
Jawapannya, kini ramai doktor-doktor di Malaysia mempunyai kepakaran luar biasa dari doktor-doktor di luar negara.

Jangan Pandang Sebelah Mata, Kebolehan anak Melayu !

No comments: