Wednesday, August 11, 2010

Air Mani Keluar Waktu Malam

Dr. Nik Omar..

Saya ada masalah selalu keluar air mani ketika tidur pada waktu malam ( 3-4 hari sekali keluar mani). Masalah ni bermula disebabkan saya kuat onani ketika remaja. Benda ni dah terjadi 4-5 tahun lepas dan berlarutan sampai sekarang. Sekarang umur saya baru mencecah 23 tahun. Saya risau jika susah mendapat zuriat selepas kahwin nanti.

Jikalau boleh bilakah saya dapat buat temujanji untuk berjumpa dengan doktor?

Tuan,

Mengikut Kent Homeopathic Repertory, kita mempunyai lebih dari 30 ubat-ubat homeopati yang amat berkesan untuk mengubati kes air mani yang keluar waktu tidur @ lebihan air mani @ spermathorroea.
Antara remedi pilihan: Ac Phos., Acon., Seln., Canth., Rus Tox., Mag Phos., Sulph., Lyco.

Jika tuan ada masa lapang jumpa saya di KL setiap sabtu atau Bangi setiap pagi ahad.
Call 03 4042 2020.

No comments: