Sunday, January 23, 2011

Masalah Kelahiran - Bayi Lemas

Doktor,

Salam,

Saya ingin bertanya sekiranya peubatan homopati ini boleh membantu dalam masalah ini…

Saya mempunyai seorang cucu saudara berumur 8 bulan….tapi masih tidak boleh mengiring atau apa…hanya terlantar…

Semasa dilahirkan…. Baby ini telah lemas….disebabkan lambat keluar ….. Doktor telah mengesahkan yang baby ini akan terlantar [ cacat ] sampai bila-bila.

Sekarang ini cucu saudara itu terpaksa mengambil ubat sawan…..yang saya rasa mengandungi steroid yg amat tinggi……Sekirannya ada penawar/ kaedah lain saya ingin juga mencuba….

Saya ingin bertanya kalau2 homopati mempunyai pengalaman dalam menangani kes seperti ini….


Saya sangat percaya pada Allah yang maha kuasa…. Usaha doa dan tawakal….insyaAllah…Sesungguhnya Allah yang mnyembuhkan….penyembuhan yg tidak meninggalkan penyakit….,


Sekian, Harap dapat balas email saya ini ya…..Terima kasih…..

Jawapan:

Tuan, kalau mengikut prosedur doktor biasa memang begitulah keadaan dia sekarang dan akan datang. Homeopati adalah satu kaedah perubatan alternatif yang boleh dicuba. tetapi mau makan ubat agak lama. Jaminan tidak boleh, Jamin itu datang dari Allah sahaja yang boleh jamin - Tuhan Penyembuh adalah ' A Syafiq ' Dia yang menyembuhkan.

Kita manusia biasa hanya sekadar berusaha, kalau ingin mencuba rawatan homeopati, dipersilakan datang terus ke kelinik kami di Kl atau mana-mana cawangan kami terdekat denga anda.
Dapatkan maklumat dari 03 4042 2020
Laman web kami http://www.homeopathymalaysia.org.my

No comments: