Friday, July 29, 2011

Air mani Tumpah - Bagaimana Cara dapatkan Anak ? - Tanya Kepada Dr Nik Omar



Solaan dari Seorang Pesakit saya.

From: Sammilla Age 23
Subject: masalah seksual
To: aconite36@yahoo.com
Date: Monday, 17 August, 2009, 12:33 PM

assalamualaikum prof nik omar,saya ada masalah tentang hubungan seksual saya diantara suami saya.....sewaktu melakukan hubungan seksual semuanya berjalan dengan lancar..tapi bila suami saya mencapai klimax dan menyeluarkan air mani,yang menjadi masalahnya faraj saya langsung tidak menerima air mani tersebut. boleh dikatakan air mani tersebut langsung tidak masuk ke dalam faraj saya..apa yang perlu saya lakukan supaya air mani itu masuk ke dalam faraj saya??

Jawapan dari Dr Nik Omar


Masukkan zakar biar kedalam dan pacutkan air mani didalam

http://homeopathicmedic.blogspot.com

Berita yang dikirim oleh Shamsilla pada 18 July 2011

akum....alhamdudillah skrg sye dh melahirkan bby gilr yang berusia 7bln...syukur...

No comments: