Sunday, November 2, 2008

Bell Palsy / Hiruk Muka Boleh Di sembuhkan

Tahukah Anda
Bahawa Lumpuh Muka
Bell Palsy atau Hiruk Muka Boleh di Sembuhkan dengan rawatan Homeopathy & Akupunktur.

Jika ada kawan-kawan anda atau saudara-mara anda yang mengalami masalah Bell Palsy, jangan tunggu lama-lama, hantarkan mereka ke kelinik kami. InsyaAllah dengan izin tuhan, penyakit tersebut dapat disembuhkan dengan hanya kurang lebih 6 terapi sahaja.

3 Kes Penyembuhan Ajaib

Kes 1: En Ahmad: baru kena Bell Palsy disebelah pagi terus menemui saya pada sebelah petang. Saya buat akupunktur dengan menggunakan hanya 5 titik ashi points dan dibekalkan sedikit ubat homeopati. Pada keesokan hari ini Bell Palsynya sudah sembuh.

Kes 2: Dr K : telah datang kepada saya katanya dia baru mengalami Bell palsy sejak tiga hari yang lepas. Dia tidak tahu apa yang harus dilakukan, ubat Bell palsy katanya tidak ada, lantara pada hari ke 4 dia datang menemui saya. Saya membuat 5 titik ashi pada muka Dr K dan dibekalkan ubat homeopati selama 3 hari.
Saya menyuruh Dr K datang kembali keesokan harinya, dia datang dan sekali lagi saya bagi terapi akupunktur.
Dr K datang lagi pada hari ke 3 dan selepas itu 'dia' tidak datang-datang lagi, katanya 'Bell Palsy' nya udah sembuh sampai hari ini, muka Dr K kelihatan sperti biasa dan normal.

Kes 3: Seorang Ibu ( Perempuan China) kena Bell Palsy sebaik saja selepas bersalin, dia datang menemui saya setelah i bulan kena Bell Palsy, dia datang buat terapi Akupunktur selama 7 hari. bell Palsynya udah sembuh sampai hari ini.

Bell Palsy Boleh disembuhkan. Tel: 019-9444420

No comments: