Sunday, November 23, 2008

Keunikan Penyembuhan Melalui Rawatan Homeopati


Tahukah anda bahawa Sistem Perubatan Homeopati adalah salah satu sistem perubatan yang mampu merawat sebarang gangguan penyakit dengan cara memusnahkan radikal bebas dan mengembalikan imun sistem badan kepada tahap yang paling maksima.

Ubat-Ubatan homeopati yang berada ditangan doktor-doktor homeopati yang pakar dan berpengalaman berupaya mencipta formula hebat yang mampu merawat dan mencegah sebarang masalah penyakit dalam tubuh badan manusia dengan berdasarkan prinsip perawatan keserksian.

Melalui ubat-ubat homeopati ini serta dengan dibantu oleh rawatan akupunktur ia mampu mencegah dan seterusnya memperbaiki kerosakan yang berlaku pada tubuh badan manusia akibat dari bahan radikal bebas yang masuk kedalam tubuh manusia dengan berbagai cara.

Antara punca Radikal bebas

  • Pengamalan makanan yang tidak sihat sperti suka makan lemak, suka pada daging merah, makan bergoreng, makanan berasik seperti cuka makanan, bahan pengawet makanan, sisa racun serangga pada buahan dan sayuran.

  • Minuman beralkohol atau berkabonat

  • Rokok , dadah, ubat batuk, pil kuda dll ( sebatang rokok dikatakan membebaskan 3 trillion radikal bebas dalam sistem peredaran darah.

  • Sinaran ultra lembayung

  • Pencemaran alam sekitar seperti pencemaran air minuman dari bahan tosik, dll

Amalkan menggunakan ubat-ubatan homeopati untuk meningkatkan anti oksida dalam badan, menguatkan imun badan untuk sihat, segar dan cantik
Bacaan lanjut http://homeopathicmedic.blogspot.com/


No comments: