Friday, October 28, 2011

Pendidikan Seks - Infomasi ini Untuk Orang-Orang Yang Akan Berkahwin Sahaja

cara Dan Kaedah Untuk Melakukan Jimak
Jimak Cara Islam

Memahmi Erti Setubuh yang benar

Sabda Rasulullah SAW
" Dan pada alat kelamin kamu tedapat sedekah. Para sahabat bertanya, " Ya Rasulullah, apakah jik diantara kami melakukan hubungan seksual pun akan mendapat pahala ?, Jawab Rasullulah : "Tidakkah kamu tahu, bahawa jika kamu menempatkan sesuatu pada tempat yang haram, kamu akan mendapat seksa ? Maka demekian pula dengan menempatkan sesuatu pada tempat yang halal, tentu akan mendapat pahala."

Oleh itu kita harus faham bahawa seks dalam Islam adalah penting.

Maka belajari cara dan melakukan seks yang betul seperti yang diceritakan dibawah ini.


Beri kepuasan yang tak terhingga kepada pasangan lelaki anda. Buatkan ia merasa tersangat puas apabila bersama anda. Kebolehan anda dalam mempraktikkan tips ini akan membuat pasangan anda tersenyum sepanjang hari. 5 perkara yang perlu dilakukan.


Pertama!


Usap dengan perlahan keseluruhan zakar pasangan anda. Gunakan dengan cara hujung jari menyentuh zakar dan kadangkala menggunakan hujung kuku perlahan lahan.

Bawa jari jemari anda yang lembut itu kebahagian buah zakarnya. Buah zakar adalah antara tempat yang paling sensitif apabila anda menggunakan keseluruhan kuku jari anda bermain dikawasan itu. Mainkan spot itu berulang kali, selang-selikan ke batang zakarnya yang sedang menegang. Bermainlah dikawasan itu sehingga pasangan anda tidak tahan hingga mengajak anda untuk melakukan dayungan. Tepis dulu permintaannya, katakan yang anda nak buat dia rasa puas hari ni. “Tunggulah bang, I nak bagi abang puas hari ni, abang rehatkan diri je eaa, biar I yang buat kerja”

“Tunggulah bang, I nak bagi abang puas hari ni, abang rehatkan diri je eaa, biar I buat kerja”

Dia pasti akan merelakan dirinya untuk diperlakukan apa saja.

Kedua!!

Ransangkan seluruh badannya dengan menciumnya, bermainlah dengan tengkuknya, hisap puting teteknnya. Tetek juga adalah antara spot yang merangsang lelaki. Biarkan pasangan anda, jangan bagi dia bertindak apa-apa. Anda yang berkuasa pada masa tu.

Ketiga!!

Saya ingatkan sekali lagi. Hari ini, anda yang nak bagi dia kenikmatan yang dia rasa bagaikan disyurga. Hanyalah untuk dia.

Seterusnya, pegang tangan pasangan anda dan bawakan tangannya sentuh di bahagian klitoris dan kawasan vagina anda. Biarkan ia bermain tangannya di situ sehingga anda sudah rasa cukup basah.

Keempat!

Anda biarkan dia baring terlentang, seterusnya pegang zakarnya dan tusukkan zakarnya yang mengeras itu ke dalam vagina anda. Penting sekali anda mengerang “argghhh argghh”. Ingat! bunyi mengerang anda amat penting untuk mengghairahkannya. Anda berdayunglah, golekkan punggung anda kesemua arah. Mulakan dengan posisi anda memandangnya, peganglah rambut anda, usaplah buah dada anda, main-mainkanlah seluruh badan anda, biar pasangan anda melihat aksi anda. Kemudian, tukarlah posisi anda dengan membelakangkannya, biarkan pasangan anda nampak bahagian belakang dan cipap anda yang basah dari belakang. Percayalah, pemandangan seperti itu amat indah yang ditunggu-tunggu oleh lelaki. Apabila agak sudah lama anda bergelek dengan aksi-aksi yang menghairahkan, tunggu isyarat dari pasangan anda bahawa dia dah nak cum atau nak terpancut…

Terakhir!!

Isyarat telah diberikan oleh pasangan anda, yang dia dah tak dapat tahan lagi nak terpancut. Dengan pantas anda keluarkan zakarnya dari vagina anda dan anda locok-locok lagi sehingga ia hendak meletus. Sebelum air mani itu meletus keluar, anda Genggam kuat zakar tu, biarkan ia menggelegak seketika dalam beberapa saat di dalam zakar. Seterusnya lepaskan genggaman anda itu dan lihatlah ia Meletus Bagaikan Gunung Berapi Yang Panas Mengeluarkan lavanya.

Genggam Kuat Zakar sebelum ia Meletus

No comments: