Thursday, September 25, 2008

6 Tahun Menunggu Kehamilan, Akhirnya Berjaya Mendapat Zuriat Melalui Kaedah Homeopathic Therapeutic of Infertility Prof Dr Nik Omar


Kuala Lumpur 24 September 2008

Hari ini seorang pesakit datang ke Klnik kami di Kg Baru,
Kuala Lumpur membawa 'Pulut Kuning' dan Rendang Ayam untuk mengabulkan 'Hajat
& Nazar' dengan Prof Dr Nik Omar, katanya bila berjaya mendapat anak memalui
Kaedah Prof Nik ini dia akan membuat Pulut Kuning dan Rendang Ayam.


Pasangan ini telah berkahwin selama 6 tahun dan berbagai cara telah dilakukan untuk mendapat zuriat seperti makan clomidine, buat IUI buat IVF, urut kampong dan sebagainya namun, semua usaha tersebut masih belum berjaya.

" Secara kebetulan saya melayari laman web untuk rawatan kesuburan, dan menemui laman Prof Dr Nik Omar tentang Rawatan Kesiburan Melalui Kaedah Homeopati" atau HTI P2000 dan tertarik untuk mencubanya. Setelah 5 bulan memakan ubat-ubat homeopati yang dibekalkan oleh Prof Nik dan Dr Hajjah Faridah , isteri saya telah hamil.- Alhamdulliah." kata suami kepada Puan AS.

Hari ini 24 September, untuk melansaikan zanar saya setelah isteri berjaya bersalin dengan selamat, maka hari ini saya bawa pulut kuning untuk doktor dan staff yangbertugas di Pusat Perubatan Homeopathy & Akupunktur Dr Nik Omar di Kg Baru serta mengucapakn ribuan terima kasih.

Alahamdulillah kami juga turut bersyukur bahawa Puan As berjaya mendapat anak setelah berusaha dengan rawatan kami. Allah Maha Besar
Laman lain boleh ikuti http://infertility.xaper.com/

No comments: