Friday, February 13, 2009

Berita Kesihatan - Pembukaan Klinik Homeopathy Di Damansara Utama Uptown

Pembukaan Klinik Homeopathy & Akupunktur di Damansara

Damansara:

Persatuan Pengamal Perubatan Homeopathy Berdafar Malaysia (MRHP ) dengan kerjasama Fakulti Perubatan Homeopathy Malaysia (FAHOM) kini akan membuka cawangan klinik perubatan alternatif yang baru di kawasan komuniti Damasara Utama Uptown Petaling Jaya pada 1 hb Ogos 2008.

Para penduduk disekitar Damansara Utama, Petaling Jaya, Kelana Jaya, Mont Kiara, Sunway, Sungai Buloh, Subang Jaya, Shah Alam tidak perlu pergi jauh untuk mendapatkan rawatan aternatif seperti perubatan homeopati, akupunktur China, Bekam dan sebagainya, kerana perkhidmatn tersebut kini telah pun diadakan di Damansara Utama [ Sebelah Balai Polis ] No.3 Jalan SS 21/60.

Pengamal-pengamal di Pusat Perubatan Homeopathy & Akupunktur ini terdiri dari pengamal-pengamal perubatan alternatif yang bertauliah dan berkelulusan dari Fakulti Perubatan Homeopathy Malaysia, satu-satunya akademi perubatan homeopathy yang ditubuhkan di Kelantan sejak tahun 1979, yang telah banyak mengeluarkan pengamal homeopathy diseluruh Negara.

Perubatan Homeopathy dan akupunktur memang terkenal dengan perawatan seperti membaik-pulih kecederaan akibat kemalangan, terseliuh, sakit urat saraf, bell palsy, stroke, gastric, resdung, migraine, sakit lutut dan sebagainya

Para peminat perubatan ini dijemput keperasmian pembukaan klinik baru ini pada 1 hb Ogos 2008. Sedikit jamuan ringan akan diadakan dari Jam 2.30 petang hingga 5.30 petang. Untuk keterangan lanjut sila hubungi 019-9181915 atau 019-9401915 atau layari laman web http://malaymedic.tripod.com

No comments: