Saturday, October 25, 2008

Kegelisahan Seks Di Luar Nikah



Damansara Utama:

Seorang pesakit wanita 'Puan X' Berumur: 28 tahun, telah datang untuk merdapatkan rawatan di kelinik saya. Bila si ibu ini masuk ke bilek rawatan bersama jururawat kami, saya mempersilakan beliau duduk dan bertanya:


Soalan Doktor: Apa kabar dan apa yang boleh saya bantu ?

Jawapan Puan X: Kabar baik. Tuan saya ingin mempunyai masalah besar, tapi malu untuk menceritakannya. Tapi hari ini saya gagahi juga untuk berterus terang dengan tuan.

Soalan: Teruskan, jika dapat saya bantu, InsyaAllah saya akan bantu.

Puan X: Sebenarnya saya telah berkahwin dan mempunyai dua orang anak kecil, seorang baru berusia 3 tahun dan seorang lagi baru 6 bulan.
Masalah utama sekarang ialah saya 'mempunyai keingin seksual' yang melampau. Saya sering 'tidak merasa puas' berhubungan seks dengan suami, dan saya terpaksa mengajak hampir setiap hari 'lelaki lain' untuk mengadakan seks, kerana saya memang 'kuat nafsu' ingin kerap mengadakan hubungan seks. Bila ada kesempatan, saya akan mengajak mana-mana lelaki yang saya kenal untuk hubungan badan dengan mereka.
Ini berlakuk sejak 2 tahun yang lepas. Dan kini saya ingin merawat dan ingin bertaubat, tolonglah doktor , berikan ubat agar 'nafsu seks' saya kembali normal dan puas dengan hanya satu lelaki sahaja iaitu suami saya.

Saya terfikir panjang, inilah kali kedua dalam seumur hidup saya ketemu dengan kes seumpama ini, pertama saya ketemu sekitar tahun 1973 sewaktu saya belajar di Pakistan dan kini ketemu untuk kali keduanya di Kuala Lumpur atas nama ' Nymphomania' Hyper Sexs.

Dengan tenang saya mendegar kes ini dengan teliti dan terpaksa saya membuka Homeopathic Materia Medica untuk melihat remedy yang paling sesuai kerana kes begini bukan banyak yang berlaku, ini kan kali kedua dalam seumur hidup.

Berikut adalah petikan dalam Buku Leader of Homeopathic Therapeutic by Dr E.B. Nash dari USA Pada muka surat 189 " Nymphomanis aggravated in the lying in, tingling or titilation up into the abdomen. " Excessixe sexual desire, especially in virgins, premature or excessive development of sexual instints' genitals sensitive to touch or coition, Platina is one of the best remedy'

Saya tidak fikir panjang lagi, sambil menasihati di ibu ini saya terus bagi 'Platina 200 bid' selama 2 minggu dan suroh kembali semula setelah habis ubat.

Pada kedatangan ke 2: Si ibu ini menyatakan ada sedikit kemajuan dimana selama 2 minggu makan ubat gejala keingin seks yang melampau berkurangan dan hanya dua kali mengadakan hubungan badan dengan suami sahaja selama dua minggu ini. Ubat dibahagi lagi, kali ini saya memberi 'Ignatia 30c bid' selama 2 minggu dan membuat temujanji untuk satu bulan lagi.

Kadatangan ke 3: Setelah habis ubat 2 minggu, ibu ini tidak datrang terus kerana kesibukan kerja. Dia datang setelah 2 bulan kemudia, dan menyatakan bahawa penyakitnya " Nyamphomania, atau kegilaan seks yang melampau, kini sudah biasa dan tidak ada lagi ketagihan. Keadaan seksualnya kembali normal seperti 3 tahun dahulu.

Alahamdulilah, saya terpekun dan menghanguk kepala, Wah duh, hebat ubat homeopati.....

Cerita benar darti Rekod pesakit Klinik kami.

No comments: