Saturday, October 25, 2008

Kena Penyakit Kelamin - VD Daripada Tunang

Gonorrhoea, Penyakit Kelamin
Gejala: Kencing Sakit, Kenacing pedik, Kencing nanah, Kencing Tak Keluar.

Seorang pesakit lelaki Mr Ganapathy (nama Samaran) berusia 30 tahun. Telah datang ke kelinik untuk berjumpa saya kerana masalah kencing tidak mahu keluar serta sakit dan kencing nanah campur sedikit darah.

Bila ditanya pada peringkat awalnya pesakit menafikan 'tidak ada hubungan seks' dengan mana-mana perempuan. Tetapi mengikut pengajian dan pengalaman seorang doktor yang bertugas lebih dari 25 tahun, saya cukup yakin gejala tersebut tidak ada pada penyakit lain melainkan pasti dari 'hubungan durjana' dengan mana-mana perempuan pembawa VD ini - carrier

Akhirnya dia megaku bahawa dia hanya mengadakan hubungan seks 'Hanya Sekali Sahaja', itu pun dengan tunangnya 5 hari yang lepas, dan tidak pernah mengadakan hubungan seks sebelum ini dengan mana-mana perempuan lain apatah lagi dengan pelacur

Saya tertarik dan terpegun mendengar dramanya yang agak menarik, yang dia cerita dengan detail sekali. Saya tidak menuduh apa-apa kepada tunangnya yang sentiasa ' "Baik orangnya' sentiasa pakai tudung dan lemah lembut, ada asas agama", katanya tentang watak tunangnya. Saya diam saja.

Saya udah menyatakan penyakit ini sebagai gonorrhoea tapi , elok dibuat satu lagi pengesahan dari mana-mana doktor lain. Lantas hari itu juga dia membuat analisa air kencing di sebuah klinik swasta dan doktor mengesahkan bahawa penyakit nya adalah 'Gonorrhoea'

Besok pagi-pagi lagi dia datang untuk memberi tahu saya tentang penyakit tersebut dan dia membuat satu lagi kejutan dengan menyatakan bahawa dia sudah berpisah dan putus tunang sejak semalam, sebaik saja dia tahu keputusan, dia terus menemui tunangnya dan menyatakan dia kena 'gonorrhoea' barulah tunangnya berterus terang bahwa 'dia' terkena penyakit ini dari teman-teman lelakinya yang jahat dulu-dulu.

Kesimpulannya, Susah Nak Cari Gadis Tulin di zaman ini. Ada tetapi susah.
Kepada para gadis manis diluar sana, jagalah 'Mahkota kamu' dan Jauhilah Zina.

No comments: