Monday, December 1, 2008

Herpes Sembuh


Dari rekod Klinik Homeopathy Nik Omar


Nama Pesakit: Mr SYA Umur 35 tahun Rekod 5395


Rawatan Pertama: 12 July 2008

Doktor di hospital mengesahkan bahawa penyakit yang dialami oleh pesakit ini adalah 'Herpes Genitalis' Herpes Kelamin. Gejala bintik-bintik di sekitar kemaluan bersiti air jernih, kadang-kadang gatal dan kadang-kadang panas pedih.

Kesan dari hubungan kelamin 9 seks dengan perempuan sundal malam. " Hanya sekali sahaja doktor' katanya kepada saya.

Alami rasa terbakar bukan sahaja disekitar kemaluan malah juga rasa dibadan. Sudah merata klinik dan jumpa banyak doktor namun rasa terbakar ini tidak berkurangan, malah makin bertambah panas !!

12 July datang menemui saya dan setelah teliti kes, saya bagi ubat homeopati khas untuk herpes kelamin untuk dimakan satu minggu

19 July pesakit datang untuk kali ke 2 sambung rawatan.

26 July rawatan susulan.

2 Ogos pesakit menyatakan ' Terima kasih doktor' penyakit saya macam 'dibuang terus' semua lkesakitan, gatal-gatal dan pedih panas telah hilang dan sembuh.

Pada hal saya jumpa banyak doktor tetapi tidak juga berubah, malah ada doktor menyatakan penyakit saya tidak ada ubat.

Terima kasih tuan, allahamdulilah, homeopati telah membantu saya.


No comments: