Tuesday, March 17, 2009

Pesakit Dari Holland Mohon Bantuan Rawatan Prof Nik Omar Untuk Dapatkan Anak

Prof Nik , salam
saya mary dan kini berada di Holland kerana melanjutkan pengajian. saya berminat untuk mencuba rawatan kesuburan melalui kaedah homeopati dr. nik ini.

adakah saya perlu membuat pemeriksaan kesuburan di klinik terlebih dahulu atau saya boleh terus mengamalkan ubat homeopati ini. memandangkan saya kini berada di luar negara, jadi sukar untuk saya membuat pemeriksaan di sini kerana kos yang mahal.

Saya akan pulang bercuti selama 3 minggu di Malaysia pada bulan september nanti.. adakah masa tu yg terbaik saya ke klinik homeopati or saya patut mulakan rawatan sekarang.

berikut adalah butiran diri saya dan suami:Data atau Sejarah Perkahwinana) tarikh Kahwin ,

lama kahwinkahwin pada 21 dis 2007 (1 tahun 2 bulan)
umur isteri - 29 tahunumur suami - 30 tahunb)
sejarah penyakit, jika ada asma, kencing manis, darah tinggi, dsb.

tiada masalah penyakit kronik cuma. isteri - semasa kecil mengalami masalah dermatologi. kulit sensitif, tumbuhjerawat, bulu roma agak banyak, selalu migrain, pernah ambil ubat isotretinoin(rawat jerawat) selama 4 bulan dan ubat kenacort (untuk keloid disebabkanchicken pox).

suami - pernah alami hernia masa kecil tetapi tidak serius. air mani agak cair tetapi x pasti adakah itu petanda kurung sperma. selalu mengalami sakit pinggang belakang, tetapi doctor check tiada apa-apa masalah.

c) pembedahan-pembedahan, laparscopy, dlltidak pernah menjalani pembedahand) Ketumbuhan, kanser, jika adatiada kansere) perjalanan atau peredaran haidhaid tetap setiap bulan)
penyakit
senguggut/ keputihan, dll tiada masalah senggugut (cuma sakit biasa) / masalah keputihan kadang-kadang
g) nafsu seks - bagus, serderhana atau menurunnafsu seks isteri dan suami bagus) jumlah adik beradik isteri - 4 orang adik beradik; suami - 4 orang adik beradiki)

Pernah jalanai rawatan apa, umpama IUI, dll tidak pernah jalani rawatan kesuburan)
Apa ubat yang dimakan.sekarang mengambil ubat Fertilaid (produk dr USA) - suppliment sejak 2 bulan l ps

saya amat berharap ar\gar pihak pusat rawatan tuan dapat membantu saya berkenaan dengan masalah ini. dan berapa kos untuk rawatan suami dan isteri. boleh ke ubat berkenaan di pos ke Netherlands. terima kasih regards , Mary Holland

No comments: