Tuesday, March 17, 2009

Terlampau Kuat Melacap

Assalammualaikum Dr.

Saya MTD masih menuntut di sebuah kolej swasta di ibu negara. Saya mempunyai masalah tetap agak keberatan untuk bertanyakan kepada mana-mana pakar perubatan.Umur saya 25 tahun dan ada niat untuk mendirikan rumahtangga selepas tamat belajar.

Masalah saya ialah saya kuat melancap walaupun saya cuba untuk menghentikan perbuatan ini. Saya pernah terbaca satu artikel di dalam akhbar harian yang menyatakan aktiviti melancap ini tidak bagus kerana boleh terkena penyakit mati pucuk.

Saya mempunyai teman wanita. Teman wanita saya tahu saya melakukan perbuatan ini. Dia juga sedang belajar dalam bidang perubatan disalah sebuah kolej di melaka. Kami juga selalu melakukan oral seks jika bertemu dan phone seks setiap kali kami call.

Dia juga pernah beritahu saya agar kurangkan aktiviti ini. Saya telah cuba tetap tertewas dan terus melakukannya. Kadang-kala sampai 3-4 kali sehari saya melakakannya. Saya lebih suka berbogel dari memakai pakaian di rumah(rumah bujang). Saya berharap agar Dr. boleh memberikan apa jua cara kepada saya agar dapat menghapuskan perbuatan ini.

Saya juga fikirkan apabila bersetubuh dengan isteri saya nanti. Takut dia tak puas dan mendatangkan masalah kepada kami. Saya harap Dr. dapat membantu saya. Tolong saya Dr. and email saya secepat mungkin. Sekian Terima Kasih.

Jawapan Saya:
Perbuatan begini tidak bagus kerana boleh merusakkan kesihatan menatl dan fisikal anda. Cuma banyak berpuasa dan cuba sedaya upaya melupai perbuatan ini. Banyakkan amalan keagamaan.


baca sedikit info dari

http://sek.xaper.com

No comments: