Saturday, March 7, 2009

UPSR Sekolah Kebangsaan Gelang Mas, Kelantan

Taget 88 orang dapat 5A Tahun 2009


Gelang Mas, Pasir Mas, Kelantan 6 March 2009

Pada pagi ini seramai 88 orang murid yang akan menduduki pepriksaan UPSR serta ibu bapa msing-masing dari Sekolah Kebangsaan Gelang Mas, Pasir Mas, Kelantan telah menghadiri taklimat khas yang dianjurkan oleh Persatuan Ibu Bapa Dan Guru - PIBG & Guru-Guru SKGM.

Seramai 88 orang telah dipilih untuk menyertai program ini dimana anak-anak ini terdiri dari mereka yang telah dipilih dalam penilaian peperiksaan bulan lepas dimana mereka ini telah mendapat 5A, 4A dan 3A.

Dalam majlis ini sijil-sijil serta hadiah telah disampai oleh Ketua PIBG iaitu Haji Halim, Guru Besar SKGM, Wakil Ibu Bapa Che Gu Nasir dan Prof Dr Nik Omar turut memberi hadiah dan sumbangan kepada pelajar cemerlang ini.

Dalam Majlis ini Syarikat Perubatan Homeopathy Dr Nik Omar telah menyumbangkan 100 botol 'Ubat Cergas Minda' berjumlah RM 3,500.00 keluaran syarikat ini secara percuma kepada 88 peljar-pelajar yang dipileh oleh pihak guru-guru di sekolah tersebut.





Prof Dr NIk Omar menyampaikan sijil pada salah seorang pelajar pilihan 5A UPSR S K Gelang Mas pada hari perjumpaan Khas Murid - PIBG Gelang Mas.








* Foto-foto sekitar perjumpaan khas serta penyampaian sijil dan hadiah. Foto diatas anak Nik Izuddin Omary salah seorang pelajar target 5A dari SKGMas

No comments: